Zwroty, wymiany i reklamacje
Wymiany
- Wymiany w naszym sklepie są realizowane poprzez złożenie nowego zamówienia. Nasze produkty szybko znikają z magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny, kiedy zechcesz go wymienić.
- Zamiast wymiany możesz po prostu dokonać bezpłatnego zwrotu zamówionego produktu, a my zwrócimy pieniądze na konto. Jeśli potrzebujesz innego rozmiaru lub podoba Ci się coś innego – zamów ponownie.
- Nowe zamówienie możemy zrealizować niezwłocznie, a zwrot środków za zwracane produkty następuje najczęściej w ciągu 3 dni roboczych liczonych od daty otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.
Zwroty
Składając zamówienie w naszym sklepie, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny i bezpłatnego zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych. Zwrotu środków dokonujemy najczęściej w ciągu 3 dni roboczych za pomocą tej samej metody płatności, która została wybrana podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot pieniędzy zostanie dokonany na numer rachunku bankowego podany w formularzu zwrotu.
Jak dokonać zwrotu?
- Pobierz formularz zwrotu towaru.
- Wydrukuj i wypełnij pobrany formularz oraz dołącz go do przesyłki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz napisać go odręcznie.
- Nadaj przesyłkę w wygodny dla siebie sposób:
Darmowe Szybkie Zwroty InPost - nadaj zwrot w Paczkomacie
- Wejdź na stronę i wypełnij formularz: https://szybkiezwroty.pl/pl/MissiSleepy
- Otrzymasz kod zwrotu, który jest ważny przez 14 dni kalendarzowych.
- Umieść kod zwrotu w widocznym miejscu na paczce, którą zwracasz. Nie musisz drukować etykiety.
- Nadaj paczkę w paczkomacie używając kodu zwrotu lub QR kodu, który otrzymałeś z InPost.
Zwrot we własnym zakresie (na własny koszt)
- Wyślij paczkę dowolnym przewoźnikiem np. poprzez nadanie za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłki prosimy kierować na poniższy adres:
MissiSleepy
ul. Puławska 579
02-885 Warszawa
Reklamacje
- Poinformuj nas o wadzie otrzymanego produktu w wiadomości e-mail.
- Pobierz formularz reklamacji.
- Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji oraz dołącz go do przesyłki.
- Po uzgodnieniu odeślij do nas produkt poprzez darmowe Szybkie Zwroty Inpost lub we własnym zakresie.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona przez sklep w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.