Zwroty, wymiany i reklamacje

Wymiany

  1. Wymiany w naszym sklepie są realizowane poprzez złożenie nowego zamówienia. Nasze produkty szybko znikają z magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny, kiedy zechcesz go wymienić.
  2. Zamiast wymiany możesz po prostu dokonać bezpłatnego zwrotu zamówionego produktu, a my zwrócimy pieniądze na konto. Jeśli potrzebujesz innego rozmiaru lub podoba Ci się coś innego – zamów ponownie.
  3. Nowe zamówienie możemy zrealizować niezwłocznie, a zwrot środków za zwracane produkty następuje najczęściej w ciągu 3 dni roboczych liczonych od daty otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.

Zwroty

Składając zamówienie w naszym sklepie, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny i bezpłatnego zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych. Zwrotu środków dokonujemy najczęściej w ciągu 3 dni roboczych za pomocą tej samej metody płatności, która została wybrana podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot pieniędzy zostanie dokonany na numer rachunku bankowego podany w formularzu zwrotu.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Pobierz formularz zwrotu towaru.
  2. Wydrukuj i wypełnij pobrany formularz oraz dołącz go do przesyłki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz napisać go odręcznie.
  3. Nadaj przesyłkę w wygodny dla siebie sposób:

Darmowe Szybkie Zwroty InPost - nadaj zwrot w Paczkomacie

  • Wejdź na stronę i wypełnij formularz: https://szybkiezwroty.pl/pl/MissiSleepy
  • Otrzymasz kod zwrotu, który jest ważny przez 14 dni kalendarzowych.
  • Umieść kod zwrotu w widocznym miejscu na paczce, którą zwracasz. Nie musisz drukować etykiety.
  • Nadaj paczkę w paczkomacie używając kodu zwrotu lub QR kodu, który otrzymałeś z InPost.

Zwrot we własnym zakresie (na własny koszt)

  • Wyślij paczkę dowolnym przewoźnikiem np. poprzez nadanie za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłki prosimy kierować na poniższy adres:

MissiSleepy
ul. Puławska 579
02-885 Warszawa

Reklamacje

  • Poinformuj nas o wadzie otrzymanego produktu w wiadomości e-mail. 
  • Pobierz formularz reklamacji.
  • Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji oraz dołącz go do przesyłki.
  • Po uzgodnieniu odeślij do nas produkt poprzez darmowe Szybkie Zwroty Inpost lub we własnym zakresie.
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona przez sklep w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.

Newsletter

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% zniżki na nieprzecenione produkty

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa

Już od 249 zł

Wysyłka w 24h

Wysyłka w 24h

Towar dostępny "od ręki"

Darmowe zwroty

Darmowe zwroty

Paczkomat InPost

Wybór płatności

Wybór płatności

Zapłać online, przy odbiorze lub PayPo