Pytania i odpowiedzi

W tym miejscu będziemy umieszczać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszych Klientów. Jeżeli mają Państwo pytanie, na które odpowiedzi nie można znaleźć w ninejszym FAQ oraz na innych stronach informacyjych (regulamin, polityka prywatnościzwroty i reklamacje) to zapraszamy do kontaktu pod adresem sklep@missisleepy.pl

 

  • Jak mogę dokonać wymiany towaru na inny rozmiar
    • W celu wymiany towaru na inny rozmiar, należy postępować tak jak w przypadku zwortu zamówienia - odesłać produkty podlegające wymianie wraz z formularzem zwrotu oraz dokonać nowego zamówienia na ten sam produkt w innym rozmiarze. Wówczas nowe zamówienie możemy zrealizować niezwłocznie, a środki za zwracane produkty zwrócimy w momencie otrzymania ich z powrotem.
  • Jak można się z nami skontaktować?
    • Jesteśmy rodzinną firmą. Możliwie szybko staramy się odpowiadać na wiadomości e-mail, nawet te wysłane o późnej godzinie ;-)
    • Kontakt mailowy: sklep@missisleepy.pl
    • Jeżeli preferują Państwo kontakt telefoniczny, mamy do wyboru dwa numery kontaktowe:
      • +48 792 451 451 - Jeśli pytanie dotyczy kwestii technicznych lub statusu zamówienia
      • +48 793 451 451 - Jeżeli pytanie dotyczy produktów lub potrzebujecie Państwo doradztwa
  • Czy wysyłamy zamówienia za pobraniem?
    • TAK. Zamówienia za pobraniem są realizowane za pośrednictwem kuriera DPD.
  • Co można zrobić, kiedy w dostępnych rozmiarach nie ma rozmiaru, którego potrzebujesz?
    • Staramy się uzupełniać rozmiary regularnie. Prosimy o kontakt mailowy, jeżeli brakuje rozmiaru, którego szukasz. Wtedy będziemy mogli udzielić informacji na temat dostępności danego produktu.

 

© 2015-2018 MissiSleepy.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl