
W tym miejscu będziemy umieszczać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszych Klientów. Jeżeli mają Państwo pytanie, na które odpowiedzi nie można znaleźć w niniejszym FAQ oraz na innych stronach informacyjnych (regulamin, polityka prywatności, zwroty i reklamacje) to zapraszamy do kontaktu pod adresem sklep@missisleepy.pl
- Jak mogę dokonać wymiany towaru na inny rozmiar
- W celu wymiany towaru na inny rozmiar, należy postępować tak jak w przypadku zwrotu zamówienia - odesłać produkty podlegające wymianie wraz z formularzem zwrotu oraz dokonać nowego zamówienia na ten sam produkt w innym rozmiarze. Wówczas nowe zamówienie możemy zrealizować niezwłocznie, a środki za zwracane produkty zwrócimy w momencie otrzymania ich z powrotem.
- Jak można się z nami skontaktować?
- Jesteśmy rodzinną firmą. Możliwie szybko staramy się odpowiadać na wiadomości e-mail, nawet te wysłane o późnej godzinie ;-)
- Kontakt mailowy: sklep@missisleepy.pl
- Jeżeli preferują Państwo kontakt telefoniczny, mamy do wyboru dwa numery kontaktowe:
- +48 792 451 451 - Jeśli pytanie dotyczy kwestii technicznych lub statusu zamówienia
- +48 793 451 451 - Jeżeli pytanie dotyczy produktów lub potrzebujecie Państwo doradztwa
- Czy wysyłamy zamówienia za pobraniem?
- TAK. Zamówienia za pobraniem są realizowane za pośrednictwem kuriera DPD.
- Co można zrobić, kiedy w dostępnych rozmiarach nie ma rozmiaru, którego potrzebujesz?
- Staramy się uzupełniać rozmiary regularnie. Prosimy o kontakt mailowy, jeżeli brakuje rozmiaru, którego szukasz. Wtedy będziemy mogli udzielić informacji na temat dostępności danego produktu.