W tym miejscu będziemy umieszczać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszych Klientów. Jeżeli mają Państwo pytanie, na które odpowiedzi nie można znaleźć w niniejszym FAQ oraz na innych stronach informacyjnych (regulamin, polityka prywatności, zwroty i reklamacje) to zapraszamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta drogą e-mailową pod adresem sklep@missisleepy.pl lub telefonicznie pod numerem +48 792 451 451.

Kategorie pytań i odpowiedzi

W tym miejscu będziemy umieszczać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszych Klientów. Jeżeli mają Państwo pytanie, na które odpowiedzi nie można znaleźć w niniejszym FAQ oraz na innych stronach informacyjnych (regulamin, polityka prywatności, zwroty i reklamacje) to zapraszamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta drogą e-mailową pod adresem sklep@missisleepy.pl lub telefonicznie pod numerem +48 792 451 451.

ZAMÓWIENIA (4)

Jak można się skontaktować z biurem obsługi klienta?

Z biurem obsługi klienta możesz skontaktować się telefonicznie lub e-mailowo. Adres mailowy: sklep@missisleepy.pl, numer kontaktowy +48 792 451 451.

Czy mogę zmienić zamówienie lub zrezygnować z niego?

Zamówienie może ulec zmianie bądź może zostać anulowane na prośbę klienta jedynie poprzez kontakt telefoniczny bądź mailowy z biurem obsługi klienta. Możliwość wprowadzenia zmiany w zamówieniu lub też jego anulowanie zależy również od aktualnego statusu realizacji zamówienia. Jeżeli przesyłka została już spakowana i przekazana do wysyłki nie mamy możliwości wprowadzenia zmian w zamówieniu ani też jego anulowania.

Zamówiłem u Państwa towar, ale nie otrzymałem żadnej informacji czy zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Jak mam postępować?

Po wprowadzeniu i potwierdzeniu zamówienia otrzymasz e-mail potwierdzający złożenie zamówienia w naszym sklepie. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail lub nie jesteś pewien, czy zamówienie zostało sfinalizowane prawidłowo, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta drogą e-mailową pod adresem sklep@missisleepy.pl lub telefonicznie pod numerem +48 792 451 451. Przed kontaktem z nami prosimy również o sprawdzenie katalogów pobocznych Twojej skrzynki e-mail. Czasami zdarza się, że komunikacja z naszego sklepu trafia do folderu Oferty lub też SPAM.

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Wiemy, że zależy Ci, aby jak najszybciej otrzymać zamówienie i zrobimy wszystko, aby dotarło do Ciebie możliwie szybko. Zamówienia złożone do godziny 12:00 i opłacone przelewem online lub za pobraniem kompletujemy i wysyłamy tego samego dnia roboczego, chyba że informacja przy produkcie stanowi inaczej. W wyjątkowych sytuacjach realizacja zamówienia może przedłużyć się do następnego dnia roboczego. W przypadku wybrania, jako formy płatności, przelewu tradycyjnego, czas realizacji zamówienia wydłuży się o okres potrzebny na zaksięgowanie przelewu na naszym koncie bankowym - zwykle jest to kwestia kilku godzin, maksymalnie jednego dnia roboczego. Kiedy tylko wyślemy Twoją przesyłkę, otrzymasz link do jej monitorowania, i w każdym momencie będziesz mógł sprawdzić, gdzie aktualnie się znajduje.

DOSTAWA (3)

Gdzie znajdę informacje o koszcie wysyłki?

Wszystkie informacje dotyczące wysokości kosztu wysyłki są dostępne na stronie informacyjnej: https://missisleepy.pl/czas-i-koszt-dostawy

Jak mogę sprawdzić, kiedy otrzymam przesyłkę z zamówieniem?

Kiedy tylko przesyłka zostanie spakowana, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. E-mail zawiera link, dzięki któremu będziesz mógł śledzić status swojej przesyłki w dowolnym momencie. Dopóki system przewoźnika nie zostanie zaktualizowany, funkcja sprawdzania statusu przesyłki może nie zadziałać. Jeśli funkcja nie zadziała natychmiast, spróbuj użyć jej ponownie później.

Zamówienie ma status dostarczonego, a mimo to nie dotarło do mnie. Co powinienem zrobić?

Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta drogą e-mailową pod adresem sklep@missisleepy.pl lub telefonicznie pod numerem +48 792 451 451, abyśmy mogli sprawdzić informacje na temat dostawy Twojego zamówienia. Możesz również skontaktować się z kurierem, który doręczał Twoją przesyłkę w celu uzyskania szczegółów doręczenia. Numer kontaktowy do kuriera doręczającego przesyłkę powinieneś otrzymać w dniu doręczenia przesyłki w wiadomości SMS lub e-mail bezpośrednio od przewoźnika.

PŁATNOŚCI (4)

Jakie formy płatności są dostępne w sklepie?

  Klienci naszego sklepu mają możliwość wyboru następujących metod płatności:

·       za pobraniem

·       przedpłata (Na wpłatę za zamówienie czekamy 4 dni kalendarzowe. Czas ten jest liczony od momentu złożenia zamówienia. Po upływie tego czasu zamówienie zostanie automatycznie anulowane)

- płatności online Przelewy24 (Blik, przelewy online, karty płatnicze)

- tradycyjny przelew bankowy

- płatności odroczone PayPo

- bon podarunkowy


Wszystkie informacje dotyczące metod płatności są dostępne na stronie informacyjnej: https://missisleepy.pl/formy-platnosci

W zamówieniu wprowadziłem płatność przelewem bankowym, ale nie otrzymałem informacji o danych do przelewu.

Dane do płatności znajdują się w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

Dane, jakie należy wprowadzić na bankowym formularzu przelewu to:


Numer konta: 04 1140 2004 0000 3302 7988 1907

Nazwa odbiorcy: SLEEPY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. J.

Adres [opcjonalny]: ul. Stokrotki 25, 05-515 Nowa Iwiczna

Tytuł przelewu: numer zamówienia

Kwota: Całkowity koszt zamówienia (towar + przesyłka)

W zamówieniu wprowadziłem metodę płatności kartą kredytową, ale płatność nie powiodła się. Co robić?

Możesz powrócić do swojej płatności. Po złożeniu zamówienia otrzymałeś e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. E-mail zawiera link, który przekierowuje Cię do bramki płatniczej i umożliwia sfinalizowanie płatności.

Czy mogę zapłacić za zamówienie u kuriera/ za pobraniem?

Tak. Zamówienia za pobraniem są realizowane za pośrednictwem kuriera DPD i kuriera Inpost. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem do paczkomatów Inpost.

PRODUKTY (1)

Co można zrobić, kiedy w dostępnych rozmiarach nie ma rozmiaru, którego potrzebuję?

Staramy się uzupełniać rozmiary regularnie. Prosimy o kontakt e-mailowy pod adresem sklep@missisleepy.pl, jeżeli brakuje rozmiaru, którego szukasz. Wtedy będziemy mogli udzielić informacji na temat dostępności danego produktu. Możesz również skorzystać z opcji „Powiadom o dostępności”. Zapis na powiadomienie jest dostępny na karcie każdego produktu, po wskazaniu niedostępnego rozmiaru. 

KODY RABATOWE, BONY PODARUNKOWE (4)

Co to jest kod rabatowy?

Kod rabatowy to ciąg liter, cyfr lub znaków specjalnych, które umożliwiają uzyskanie rabatu na zakupy. Kody rabatowe publikowane są w ramach promocji lub wysyłane w wiadomości e-mailowej. Po aktywowaniu kodu produkty w Twoim koszyku zostaną przecenione o ustaloną kwotę lub rabat procentowy.

Co to jest bon podarunkowy?

Bon podarunkowy to kupon rabatowy, który może mieć formę drukowaną lub elektroniczną. Podana na nim wartość została już zapłacona i zostanie odliczona od wartości Twojego koszyka. Na bonie podarunkowym znajdziesz kod rabatowy, który możesz wykorzystać w koszyku przy zakupie.

Gdzie mogę zrealizować kod rabatowy i kupon podarunkowy?

W koszyku, pod podsumowaniem zawartości Twojego koszyka, znajduje się pole do wprowadzenia kodu rabatowego oraz bonu podarunkowego. Wprowadź kod, a następnie naciśnij ikonę strzałki. Kwota rabatu zostanie naliczona pod pozycjami w koszyku. Kupony rabatowe są ważne przez ograniczony czas i można je wykorzystać tylko do określonej daty.

Zapomniałem wpisać kodu rabatowego w zamówieniu, czy nadal można go wykorzystać?

Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta drogą e-mailową pod adresem sklep@missisleepy.pl lub telefonicznie pod numerem +48 792 451 451. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze spakowane i wysłane, nasz zespół wprowadzi dla Ciebie rabat.

ZWROT I WYMIANA (8)

Czy istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru?

Tak. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań i chcesz go wymienić, możesz to zrobić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu.

Jak mogę dokonać wymiany towaru na inny rozmiar?

Wymiany w naszym sklepie są realizowane poprzez złożenie nowego zamówienia. Nasze produkty szybko znikają z magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny, kiedy zechcesz go wymienić.

Zamiast wymiany możesz po prostu dokonać bezpłatnego zwrotu zamówionego produktu, a my zwrócimy pieniądze na konto. Jeśli potrzebujesz innego rozmiaru lub podoba Ci się coś innego – zamów ponownie.

Nowe zamówienie możemy zrealizować niezwłocznie, a zwrot środków za zwracane produkty następuje najczęściej w ciągu 3 dni roboczych liczonych od daty otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.

Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru?

Tak. Składając zamówienie w naszym sklepie, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny i bezpłatnego zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Zwrotu środków dokonujemy najczęściej w ciągu 3 dni roboczych za pomocą tej samej metody płatności, która została wybrana podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot pieniędzy zostanie dokonany na numer rachunku bankowego podany w formularzu zwrotu.

Czy mogę zwrócić tylko część zamówienia?

Tak. Wystarczy, że przygotujesz i odeślesz jedynie te produkty, które nie spełniły Twoich oczekiwań.

Jak mogę dokonać zwrotu?

Dla klientów naszego sklepu przygotowaliśmy darmową możliwość zwrotu zakupionych towarów. Aby skorzystać z bezpłatnego nadania zwrotu należy nadać przesyłkę w Paczkomacie korzystając z usługi Szybkich Zwrotów InPost. Poniżej przygotowaliśmy wskazówki, jak w łatwy sposób można to zrobić.

1.     Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl/MissiSleepy i wypełnij formularz (Numer zwracanej paczki nie jest polem wymaganym).

2.     Otrzymasz kod zwrotu, który jest ważny przez 14 dni kalendarzowych.

3.     Umieść kod zwrotu w widocznym miejscu na paczce, którą zwracasz. Nie musisz drukować etykiety.

4.     Nadaj paczkę w paczkomacie używając kodu zwrotu lub QR kodu, który otrzymałeś z InPost.

Jeśli chcesz nadać przesyłkę we własnym zakresie wystarczy wysłać ją na adres MissiSleepy, ul. Puławska 579, 02-885 Warszawa.

Każdemu Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny i zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych. Pamiętaj o wypełnieniu i załączeniu formularza zwrotu towaru. Prosimy również o dokładne zapakowanie zwracanych produktów, aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.

Aby zapoznać się ze szczegółową instrukcją nadania zwrotu przejdź na stronę informacyjną https://missisleepy.pl/zwroty-reklamacje 

Czy mogę zwrócić produkt bez płacenia za przesyłkę?

Tak. Kupione w naszym sklepie produkty można zwrócić za darmo, w dowolnym paczkomacie Inpost na terenie całego kraju, korzystając z usługi Szybkie Zwroty InPost. 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy, jeśli zwrócę przedmiot?

Zwrotu środków dokonujemy najczęściej w ciągu 3 dni roboczych za pomocą tej samej metody płatności, która została wybrana podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot pieniędzy zostanie dokonany na numer rachunku bankowego podany w formularzu zwrotu. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może wydłużyć się do 10 dni roboczych.

Kupiłem przedmiot w promocyjnej cenie, teraz jego cena jest wyższa, czy będę musiał dopłacić różnicę?

Przy wymianie towaru na inny rozmiar zachowamy dla Ciebie promocyjną cenę z pierwotnego zamówienia. Przy wymianie na inny towar zostaniesz obciążony aktualną ceną z naszej strony internetowej. W celu utrzymania ceny przy wymianie rozmiaru prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta drogą e-mailową pod adresem sklep@missisleepy.pl lub telefonicznie pod numerem +48 792 451 451.

REKLAMACJA (1)

Wysłałem towar do reklamacji, ale nadal nie mam informacji o jej postępowaniu. Gdzie mogę znaleźć więcej informacji?

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Każdy Klient jest informowany o przebiegu reklamacji drogą e-mailową. Jeśli chcesz poznać aktualny status swojej reklamacji prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta drogą e-mailową pod adresem sklep@missisleepy.pl lub telefonicznie pod numerem +48 792 451 451. 

Newsletter

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze zakupy

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa

Już od 249 zł

Wysyłka w 24h

Wysyłka w 24h

Towar dostępny "od ręki"

Darmowe zwroty

Darmowe zwroty

Paczkomat InPost

Wybór płatności

Wybór płatności

Zapłać online, przy odbiorze lub PayPo