Zwroty i reklamacje

Wymiana, zwroty i reklamacje

Zawsze możesz zwrócić lub wymienić zakupioną u nas rzecz.

Aby zwrócić lub wymienić zakupiony produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Napisz do nas e-mail i poinformuj nas o zwrocie/ wymianie.

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki wraz z paragonem. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczynę zwrotu, datę zakupu oraz występujące wady.

3. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z oryginalnym pudełkiem (jeśli produkt był wysłany do Państwa z pudełkiem) oraz kopią faktury zakupu/ paragonem.

4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

"AGA" Jolanta Parypa
Pasaż handlowy "Smyczkowa" paw. 53
ul. Puławska 246
02-684 Warszawa

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

"AGA" Jolanta Parypa
Pasaż handlowy "Smyczkowa" paw. 53
ul. Puławska 246
02-684 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria, pudełko (jeśli było) oraz paragon lub fakturę.

Pobierz formularz reklamacji

Pobierz formularz zwrotu towaru

 

© 2015-2018 MissiSleepy.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl