MissiSleepy.pl
Zwroty, wymiany i reklamacje

Wymiany

  1. Wymiany w naszym sklepie są realizowane poprzez złożenie nowego zamówienia. Nasze produkty szybko znikają z magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny, kiedy zechcesz go wymienić.
  2. Zamiast wymiany możesz po prostu dokonać bezpłatnego zwrotu zamówionego produktu, a my zwrócimy pieniądze na konto. Jeśli potrzebujesz innego rozmiaru lub podoba Ci się coś innego – zamów ponownie.
  3. Nowe zamówienie możemy zrealizować niezwłocznie, a zwrot środków za zwracane produkty następuje najczęściej w ciągu 3 dni roboczych liczonych od daty otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.

Zwroty

  1. Składając zamówienie w naszym sklepie, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny i bezpłatnego zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych.
  2. Zwrotu środków dokonujemy najczęściej w ciągu 3 dni roboczych za pomocą tej samej metody płatności, która została wybrana podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot pieniędzy zostanie dokonany na numer rachunku bankowego podany w formularzu zwrotu.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Pobierz formularz zwrotu towaru.
  2. Wydrukuj i wypełnij pobrany formularz oraz dołącz go do przesyłki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz napisać go odręcznie.
  3. Nadaj przesyłkę w wygodny dla siebie sposób:
    • Darmowe Szybkie Zwroty InPost - nadaj zwrot w Paczkomacie
      1. Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl/MissiSleepy i wypełnij formularz (.
      2. Otrzymasz kod zwrotu, który jest ważny przez 14 dni kalendarzowych.
      3. Umieść kod zwrotu w widocznym miejscu na paczce, którą zwracasz. Nie musisz drukować etykiety.
      4. Nadaj paczkę w paczkomacie używając kodu zwrotu lub QR kodu, który otrzymałeś z InPost.
    • Zwrot we własnym zakresie (na własny koszt)

Wyślij paczkę dowolnym przewoźnikiem np. poprzez nadanie za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Przesyłki prosimy kierować na poniższy adres:

MissiSleepy
ul. Puławska 579
02-885 Warszawa

Reklamacje

  1. Poinformuj nas o wadzie otrzymanego produktu w wiadomości e-mail.
  2. Pobierz formularz reklamacji.
  3. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji oraz dołącz go do przesyłki.
  4. Po uzgodnieniu odeślij do nas produkt poprzez darmowe Szybkie Zwroty Inpost lub we własnym zakresie.
  5. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez sklep w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium