
Wymiany
Wymiany w naszym sklepie są realizowane poprzez złożenie nowego zamówienia przez Klienta. W celu wymiany towaru na inny rozmiar lub też produkt należy postępować dokładnie tak samo, jak w przypadku zwrotu zamówienia - odesłać produkty podlegające wymianie wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz złożyć nowe zamówienie. Wówczas nowe zamówienie możemy zrealizować niezwłocznie, a zwrot środków za zwracane produkty nastąpi w ciągu 3 dni liczonych od daty otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.
Zwroty
Składając zamówienie w naszym sklepie, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni. Prosimy o postępowanie zgodnie z następującymi krokami:
- Poinformuj nas o zwrocie/wymianie w wiadomości e-mail
- Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu towaru oraz dołącz go do przesyłki
- Odeślij do nas produkt na adres:
MissiSleepy
ul. Puławska 538
02-884 Warszawa - Do paczki z formularzem zwrotu towaru i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. Będziemy wdzięczni za dołączenie oryginalnego pudełka (jeśli było).
- Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Jeżeli otrzymana przesyłka była zapakowana w twardy karton – odsyłana również powinna być tak samo zabezpieczona. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta podlega obniżeniu jego wartości.
- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem.
- Zwrot środków zostanie dokonany za pomocą tej samej metody, która została wybrana podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot pieniędzy zostanie dokonany na numer rachunku bankowego podany w formularzu zwrotu.
Pobierz formularz zwrotu towaru
Reklamacje
- Poinformuj nas o wadzie otrzymanego produktu w wiadomości e-mail
- Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji oraz dołącz go do przesyłki
- Odeślij do nas produkt
MissiSleepy
ul. Puławska 538
02-884 Warszawa - Do paczki z formularzem reklamacji i produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria, pudełko (jeśli było) oraz paragon lub fakturę.
Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem.
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.