3
do kasy suma: 0,00 zł

Komplety pościeli polskich producentów

Zwroty i reklamacje

Wymiany

Wymiany w naszym sklepie są realizowane poprzez złożenie nowego zamówienia przez Klienta. W celu wymiany towaru na inny rozmiar lub też produkt należy postępować dokładnie tak samo, jak w przypadku zwrotu zamówienia - odesłać produkty podlegające wymianie wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz złożyć nowe zamówienie. Wówczas nowe zamówienie możemy zrealizować niezwłocznie, a zwrot środków za zwracane produkty nastąpi w ciągu 3 dni liczonych od daty otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.

Zwroty

Składając zamówienie w naszym sklepie, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni. Prosimy o postępowanie zgodnie z następującymi krokami:

  1. Poinformuj nas o zwrocie/wymianie w wiadomości e-mail
  2. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu towaru oraz dołącz go do przesyłki
  3. Odeślij do nas produkt na adres:
    MissiSleepy
    ul. Puławska 579
    02-885 Warszawa
  4. Do paczki z formularzem zwrotu towaru i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. Będziemy wdzięczni za dołączenie oryginalnego pudełka (jeśli było).
  5. Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Jeżeli otrzymana przesyłka była zapakowana w twardy karton – odsyłana również powinna być tak samo zabezpieczona. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta podlega obniżeniu jego wartości.
  6. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem. 
  7. Zwrot środków zostanie dokonany za pomocą tej samej metody, która została wybrana podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot pieniędzy zostanie dokonany na numer rachunku bankowego podany w formularzu zwrotu.

Pobierz formularz zwrotu towaru

Reklamacje

  1. Poinformuj nas o wadzie otrzymanego produktu w wiadomości e-mail 
  2. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji oraz dołącz go do przesyłki
  3. Odeślij do nas produkt
    MissiSleepy
    ul. Puławska 579
    02-885 Warszawa
  4. Do paczki z formularzem reklamacji i produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria, pudełko (jeśli było) oraz paragon lub fakturę.
    Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem.

Pobierz formularz reklamacji

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium