Zwroty i reklamacje

Wymiany

Wymiany w naszym sklepie są realizowane poprzez złożenie nowego zamówienia przez Klienta. W celu wymiany towaru na inny rozmiar lub też produkt należy postępować dokładnie tak samo, jak w przypadku zwrotu zamówienia - odesłać produkty podlegające wymianie wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz złożyć nowe zamówienie. Wówczas nowe zamówienie możemy zrealizować niezwłocznie, a zwrot środków za zwracane produkty nastąpi w ciągu 3 dni liczonych od daty otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.

Zwroty

Składając zamówienie w naszym sklepie, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni. Prosimy o postępowanie zgodnie z następującymi krokami:

  1. Poinformuj nas o zwrocie/wymianie w wiadomości e-mail
  2. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu towaru oraz dołącz go do przesyłki
  3. Odeślij do nas produkt na adres:
    "AGA" Jolanta Parypa
    Pasaż handlowy "Smyczkowa" paw. 15
    ul. Puławska 246
    02-684 Warszawa
  4. Do paczki z formularzem zwrotu towaru i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. Będziemy wdzięczni za dołączenie oryginalnego pudełka (jeśli było) oraz paragonu lub faktury. Jeżeli zwracasz część zamówienia, możesz wykonać na własne potrzeby zdjęcie/kopię paragonu. W przyszłości nie będzie Ci on jednak potrzebny do ewentualnej reklamacji, a nam ułatwi rozliczenie zwrotu.
  5. Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Jeżeli otrzymana przesyłka była zapakowana w twardy karton – odsyłana również powinna być tak samo zabezpieczona. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta podlega obniżeniu jego wartości.
    Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem.

Pobierz formularz zwrotu towaru

Reklamacje

  1. Poinformuj nas o wadzie otrzymanego produktu w wiadomości e-mail 
  2. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji oraz dołącz go do przesyłki
  3. Odeślij do nas produkt
    "AGA" Jolanta Parypa
    Pasaż handlowy "Smyczkowa" paw. 15
    ul. Puławska 246
    02-684 Warszawa
  4. Do paczki z formularzem reklamacji i produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria, pudełko (jeśli było) oraz paragon lub fakturę.
    Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem.

Pobierz formularz reklamacji

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.

© 2015-2019 MissiSleepy.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl